Saturday, October 9, 2010

HARAPKAN PAGAR TAPI PAGAR MAKAN PADI

    KAMPUNG BUAH PALA

    Sejak DAP keparat mengambil alih negeri pulau pinang segala urusan harta tanah telah beralih arah malah segala kuasa hak-hak yg berada ditangan melayu musnah dengan sekelip mata sahaja.

Contohnye  penduduk kampung buah pala yang ditindas diroboh dan memberi pampasan yg tidak setimpal oleh pihak-pihak tertentu iaitu DAP keparat halabau ini kerana orang hindu dilayan dengan bergitu hina sekali sampaikan mereka dihalau dan merobohkan rumah........dan pampasan yg diberikan tidak setimpal dan melepaskan batuk di tangga malah DAP atau dikenali sebagai PEMERINTAHAN KEPARAT yg xtau mana arah yg nk dituju telah mempermainkan penduduk kampung buah pala dengan JANJI-JANJI MANIS tetapi yg timbulnye bukannye penyelesaian tetapi MASALAH............. ini lah dikatakan HARAPKAN PAGAR TAPI PAGAR MAKAN PADI.

Tetapi kalau bangsa CINA SUKU SAKAT DAP KEPARAT snggup untuk pertahankannya malah mereka dapat hak yang teristimewa..........

 BUKALAH MATA bahawa PEMERINTAHAN DAP KEPARAT akan berakhir dan bukalah minda walaupun tidak tahu apa maksudnye namun masih ada harapan untuk kita melakukan sesuatu yang dapat membangunkan kembali hak-hak orang-orang melayu dan hindu dan perjuagkanlah untuk agama bangsa dan negara.

No comments:

Post a Comment