Friday, October 8, 2010

Peliwat 'meliwat' Rahimi ... opps laporan polis Rahimi?

Maaf tersasul. Meliwat laporan polis Rahimi. Maksud meliwat adalah cuba dihina kebenaran yang cuba dirungkai laporan Rahimi.

Anwar menyiarkan kenyataan peguam-peguam perampok Majlis Perampok dan Pembunuh (Bar Council).

Kata Ketua Perampok, ohh ... bukan itu, Presiden Perampok (mesti canggih), Ragunath Kesavan, “Kalau individu itu secara sukarela buat akuan tersebut, dan kemudiannya beliau menukarnya pula, maka dia sudah melakukan kesalahan kerana dia telah membuat akuan bersumpah yang tidak betul."

Kah kah kah ... seterusnya dalam blog kaki liwat, itu saja yang disebutnya. Laporan dari TV Selangor, media kroni liwat.

Tak ada langsung dia menyebut Rahimi membuat laporan bahawa ada elemen ugut dan culik. Tak ada disebut Rahimi mahu tukar laporan setelah dikatakan Akuan Bersumpah pertama hilang dan dia enggan buat laporan bersumpah sekali lagi setelah kononnya (belum pasti) timbul rasa bersalah.

Samada Rahimi betul atau salah dan anak mami Latheefa Koyak bertudung likup Muslimah atau hantu muslimut, perlu disiasat.

Kesalahan menukar Akuan Bersumpah itu satu kesalahan teknikal apabila berbanding dengan memaksa, menculik dan mengugut seseorang membuat Akuan Bersumpah palsu dan berisi andung salah.

Hai Anwar, peliwat mudah lupa.

Dalam konspirasi menuduh Najib berkenaan kematian Altantunya, Si Bala ada membuat penukaran Akuan Bersumpah. Lepas itu dia lari dan kata macam-macam di luar negara melalui portal anak Raja Pesakit Otak. Entah ye entah tidak apa si gila itu buat.

Bala pun tukar Akuan Bersumpah. Bala pun salah disisi undang2. Kenapa masa itu Majlia Perampok dan Pembunuh (ingat Sosilawi) tidak katakan Bala buat satu kesalahan?

Pasal Bala dah diatur dan dibeli untuk ikut cakap mereka. Betulkan? Sure tak mengaku tapi kita tahu.

Kalau Bala tidak tukar tetapi kandungan sumpahnya didapati salah, itu pun salah. Kenapa Majlis Perampok diam pasal benda itu? Ianya sama kalau Rahimi didapati buat AKuan Bersumpah salah. Nama kesalahan perjury ...

Inilah penipunya Anwar Ibrahim. Selalu tidak menyatakan yang sepenuhnya dan sebenar. Baik aku baca Utusan Malaysia.

1 comment:

  1. Mat Kilau,inilah yang dibanggakan oleh pengikut tegar LGE nie,,,seumpamakan lembu dicucuk hidung,jika manusia nak cucuk kat mana............?

    ReplyDelete